Eğitim Teknolojileri Konferansı

th_72B51AB

Merhaba sevgili okurlarım,

Bu haftaki yazımın konusu, benim gibi öğretmen olmaya aday olanların dikkatini çekecektir mutlaka, ya da eğitimde teknoloji kullanımıyla ilgilenenlerin. Eğitim hayatımızın içinde aslında, kiminiz meslek edinmiştir bu işi, kiminiz çocuğunuzu eğitmek için dahil olur eğitim serüvenine. Her işte olduğu gibi, bu işte de kolaylaştırmak, daha etkili kılmak gibi amaçlar doğrultusunda düşünülmesi, uygulanması ve hatta geliştirilmesi gereken birtakım incelikler ve pek tabi yararlanılması gereken tecrübeler var.

th_77A5593

İşte tam da bu noktada Türkiye Özel Okullar Birliği’nin düzenlediği Eğitim Teknoloji Konferansı’nın, bu amaçlara hizmet etme konusunda oldukça yararlı olabileceğini düşünüyorum. Türkiye’nin önemli, adı duyulmuş, saygın ve elbette teknoloji kullanımında önde gelen kolejlerinden insanların organizasyonda yer aldığı ve çeşitli üniversitelerden insanların, alanında uzman kişilerin katıldığı bu konferans, ilgilileri cezbedecek nitelikte. Farklı projelerin incelendiği, birçok konuşma ve sunumun gerçekleştiği bu konferansın, bu sene 21 Mart’ta Beykent Üniversitesi’nde ikincisi gerçekleşti. 2000’in üstünde öğretmenin katıldığı bu güzel organizasyon, umarım sürekli olur ve ben de ileride bu ve buna benzer organizasyonlarda yer alırım. Kim bilir, belki de organize edenlerde olur adım 🙂

Haftaya başka bir konuyla tekrar buluşmak üzere,

🙂 En iyi dileklerimle 🙂

Haberin detayları için lütfen tıklayınız.

Bir Cevap Yazın

